Standardbreds

nothing standard about them

Trött som fan

Leave a comment

Borde inte vara trött. Somnade väl vid 23:30 igår och gick upp 06:10, åkte till resecentrum och vände typ då vi kom på att det var friluftsdag idag och vi hade inget förrän på eftermiddagen. Kom hem, sov någon timme, gick till netto, chillade. Åkte aldrig till skolan då det inte kändes värt. Dels är det inget man får betyg i, dels förstör det hela dagen att åka till skolan på eftermiddagen och även för att jag inte är 100% frisk ännu. Se vi åkte rätt tidigt till stallet istället och så fotade jag Anna & Ellie. Red sedan Siren på fältet i typ max 30min. Joggade lite lätt och han kändes fräsch, pigg och positiv. Även om han var väldigt pigg så lyssnade han helt okej och höll sig på mattan, duktig! Tog det väldigt lugnt dock eftersom att han nog inte orkar så mycket än så länge.

Så fort jag kom hem och började föra över bilderna så typ försvann all min energi, blä. Så ska slänga i mig kvällsmat (läs: en gorby) och kolla på serier eller något, och förhoppningsvis kanske somna tidigt (läs: innan 24) 😀 IMG_7196 Bild från idag på Anna & Ellie

Leave a comment