Standardbreds

nothing standard about them

No one can take the place of you

Leave a comment

Det är visst inte meningen att jag ska ha en ridtrvare eller ha en blogg med lina om våra ridtravare. Har inte pallat skriva elr nåt men Wille fick somna in lördag morgon den 23/3, så för exakt en vecka sedan… Känns som att det är en mardröm som jag ska vakna ut ur snart och sedan få träffa min finaste Wille. Men jag vaknar aldrig ur denna hemska dröm. Han var min i 4månader + 1vecka och den hästen satte sitt avtryck långt in i hjärtat på mig! Som min mamma sa, “Han var helt enkelt för bra för att vara sann!”. För en vecka sedan fick himmlen välkomna in den vackraste ängeln, den finaste själen till sej… Kan inte fatta det bara gått en vecka sedan jag sist såg dig, sist jag fick pussa på dig, det känns som en evighet! Jag saknar dej så otroligt mycket! 

Wille var just den där rätta hästen! Trodde inte jag kunde älska en häst så mycket efter Emmet men trots att Emmet är bland det bästa som hänt mig så kom Wille och räddade mig. Han gjorde mig hel igen, vilket jag inte känt på väldigt länge efter Emmet. Tro det eller ej men Wille slog ALLA hästar i längder! Det fanns bara gott i honom. 

Jag älskar honom så himla mycket! ❤ Min Wille ❤ 2004-2013

Bild

Leave a comment